reede, 13. juuli 2007

Mõned fraasid.

Alates 03.07.2007. olen Inglismaal, Cambridge'is keelepraktikal ja elukoolis. Mulle on siiani kõrva jäänud järgmised fraasid:
  • When you're in a hole, stop digging.
  • If your friend lets you down for the first time, it's his fault. But if he does it again, it's your fault.
  • Eating something that didn't agree with you.
Elu on ilus. Keeled on ilusad. Ja eesti keel on mulle kõige südamelähedasem.

3 kommentaari:

Madeleine ütles ...

Jätka palun vahvate fraaside ja sõnade lisamist siia, seda on põnev lugeda. Tahaksin kaasa tunda sinu sõnaõpingutele ja fraasiavastamistele.
Kallistan mõnusalt.

maria ütles ...

mulle meeldivad:
*if it ain't broken, don't fix it
*you're off your trolley (ehk natuke napakas)
*he's way out of order(behaviour that is unfair, unacceptable, or wrong)
ja veel parem
*bang out of order

natukene karmima keelekasutusega
*you don't know Jack shit
*he has done fuck all

ja fantastiline lauseehitus küsimuste moodustamisel nagu näiteks:
*has she not brown hair?
*do you not drink milk in this house?

milline vahva keel..

maria ütles ...

aaa, ja seda unustasin lisada, põhiline, ja üks esimesi väljendeid, mis meile õpetati oli:
*whatever floats your boat.
ekstreemselt populaarne väljend.

ja siis veel üks minu absoluutseid lemmikuid, mida kasutatakse millegi korral, mis on ebaõiglane (peamiselt vist vanema generatsiooni poolt)
*that's not cricket!